torsdag 4 april 2013

YouDo:s påsk cc, färgutmaning

Jag bestämde mig för att delta i YouDo:s Påsk cc och den första utmaningen jag blev färdig med var en färgutmaning, använd grönt, vitt och lila. Cardstocken jag använde ser nästan blå ut, men den är lila ;) . 
Målade Tiddley Incs digistamp som jag färglagt med copic. Tagen klädde jag med grönt design papper stämplade Gummiapans grattisstämpel och förstärkte den med 3D lim. Blommorna är av fleece/filt. Några halvpärlor och lite band fick jag också plats med!
Sugen på att titta in på de andra bidragen så är adressen här; http://blogg.youdo.se/2013/03/pask-cc-farg-utmaning/

2 kommentarer:

  1. Vilket jätte sött kort :) gillade verkligen de stora gröna blommorna *ler*
    Tack för du är med och tävlar med oss
    kram Dt- Johana "pojjo"

    SvaraRadera

Kommentera gärna!