fredag 19 april 2013

VeckoLO 12 och samtidigt utmaning hos Pyssloteket!

Hos Pyssloteket fastnade jag för en utmaning som innebar att man skulle välja en bingorad, vågrät, lodrät eller diagonalt. Raderna som inkluderade stjärnan fick dessutom välja ytterligare en parameter, dock ingen av de som redan var nämnda, hur kul som helst!

Här är min tolkning, och det fiffiga är ju att jag också äntligen fick gjort LO:n för vecka 12! Raden jag valde var tre olika mönsterpapper, knappar, stjärnan, band och två foton. Bilderna är på min lilla Vilda och hennes underbart söta mamma, Chili!
Så här ser min rad ut; tre olika mönstrade papper, knappar i olika färger och former, stjärnan har jag inte använt (!), band i forma av blad, sammet och swirl och naturligtvis två foton. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!