fredag 28 maj 2010

Nu skall jag visa hur man lurar oss scrappare...

Pia (JP, Pia, alltså!)bad mig kolla efter Tim Holtz' nya dies, gissa om jag var förväntasfull när jag gick in i den första scrapbutiken och lika besviken när jag gick ut från den första, andra, tredje, fjärde butiken... Men så i sista butiken dagen innan vi skulle åka hem så fanns de, endast några av dem och endast en av de få de hade. Nu till varför jag känner mig så lurad. Titta på bilden.... Vad tror du att du får för die?.... Jag trodde iallafall att jag skulle få en die av "plåten", men i förpackningen fanns endast nyckelhålet....! Pris 10.50 USD för hålet!!!! Ja, jag känner mig lurad och dum, hade ingen aning om att jag skulle behöva dubbelkolla innehållet. Vad säger ni? På JP:s scrapmara förra helgen bjöd mitt die inköp iallafall på ett gott skratt! Finns det någon som är spekulant på ett nyckelhål?!?!
Tim Holtz och Sizzex har sjunkit avsevärt i mina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!