måndag 14 oktober 2013

Jag är inte helt snurrig, bara lite...!

Nu kommer LO för v 30. Jag vet att det blev ett hopp, men jag var så sugen på att delta i Veckans Skissutmaning så därför blev det så här tokigt ;) .
I somras var vi i Österrike på en alptopp som heter Gerlitzen och jag tog upp tanken på Österrike och högt uppe i min veckoLO. Använde Heroarts molnstämpel i bakgrunden och Österrikes flagga inspirerade till bakgrunden till de små bilderna.
Vill du titta vidare på Veckans Skiss utmaningarna är adressen: 
http://veckansnyaskiss.blogspot.se/

4 kommentarer:

  1. Vad kul!! O så fin den blev!! Håller tummarna!

    kram!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg! Kul med flaggan som "bas" bakom korten.

    Tack för att du var med och tolkade min skiss på VS!

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket, tjejer! :)

    SvaraRadera
  4. Jättehärliga färger och fin tolkning.Visst är det skönt när man kan få med många foton på en layout från sina resor! Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!