fredag 19 juli 2013

Kör på en veckoskiss för 2013 till..

Nu blev det genast lite tyngre, min fina fina Myra valde vi att ta bort den 23 maj. Storyn kring rosen på stranden på översta bilden är att jag gick och strosade och hundarna sprang och hade det mysigt. Myran var sjuk, 13 år gammal och dålig, så plötsligt sätter hon sig och jag går fram för att kolla henne. Då har hon satt sig vid en röd ros som ligger helt utan sammanhang på stranden, om jag grät? Ja, floder, undrade om hon ville säga mig något.. att det var ok, eller inte. Efter att hon var borta tog jag en fin bild på henne och hennes syster som dog för 1 1/2 år sedan och satte det i deras favorit skog och la deras halsband där. 
Vingarna är TH die, grunge bokstäver som jag chalkade i blått, bakgrundsstämpeln är från Heroarts, lite blommor och blader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!