lördag 2 februari 2013

En LO till en vän!

Denna LO är till min vän, Christina (Christina Scrapkammaren) Från en av våra scrapresor. Här är hon i Göteborg, oktober 2012.
Jag använde ett gammalt Panduro papper som är räfflat/strukturaktigt, die från TH husen och från QK använde jag lyktan och cykeln (Christina är cykelgalen!) TH filmstrip, Magnolias droppar, blandade blommor och lite splashar. Havet förstärkte jag med de tre distressdynorna jag har i blå nyanser. Stämpeln är från Rox Stamps "När jag räknar mina glädjeämnen, räknar jag dig två gånger! Vilket är så sant, så sant! 

3 kommentarer:

  1. du har verkligen blivit en fena på lo:s, denna är bara så fin, kram

    SvaraRadera
  2. Sååå fin LO! Många roliga detaljer och perfekt till Christina! :)

    SvaraRadera
  3. Superfin layout!!!

    Stor kram!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!