tisdag 18 september 2012

Kort till min syster


Min syster fyllde år och till henne gjorde jag detta kortet. Fina söta Tilda placerade jag på en boktrave. Med detta kortet deltog jag också i"En kväll en utmaning" på FB, uppdraget var födelsedagskort med rosa. Dock blev jag utan placering. Kortet klädde jag på insidan med Magnolias hjärtpapper, en rosa filtblomma och på andra sidan ett designpapper och så ett vitt cardstock som jag stämplade med en av Magnolias grattis stämplar och hunden. Hunden målade jag i bruna toner sedan klädde jag den med sammetfloss så den blev mjuk och ullig!

2 kommentarer:

  1. Superfint!! Och jättefint färglagt. Måste nog städa på mitt bord så jag hittar min stämpeldyna och kan använda DM igen :-)

    Kraaaam!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vilket underbart kort du har gjort till din syster - kan tänka mig att hon blev superglad! Massvis med fantastiska blommor, söta papper och en så ljuvligt färglagd Tilda :) Finare än så här blir det inte. :)

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna!