måndag 3 januari 2011

Grattis Bosse!

Min goe gubbe fyller år idag! Han fick ett egenkomponerat kort med biljetter till Thriller live och ett litet blomarrangemang! Vi skulle varit ute och ätit men han är snuvig i näsan så vi har käkat lite gott hemma och så fick han sin första och såååå efterlängtade semla!!!

Så till kortet; Magnolias kille med vita vingar(Bosse tyckte det hade passat bättre med svarta....!) Skogstokigas stock, som var för lång så den delade jag och skarven satte jag under killens ben. Jag har gett mig på och färglägga med distresser och snälla Anna och Christina, vi kan väl ha en kurs, igen!!! Jag tyckte det var kanon svårt. Bakgrund är Spellbinders stora scallop med papper från Maja designs jul. EK punch med hjärtan och swirls på långsidan. Diverse blommor med pearl maker ploppar i. Ett litet tyghjärta som jag chalkade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!